חסר בית זכה במיליון וחצי ש"ח והעלה את הוריו ממרוקו

    "עכשיו אני האדם המאושר בעולם", הוא אמר, סוף סוף אוכל ללכת לבית הקברות, לשפוך את הלב ולבקש מחילה מהוריי"
    ישראל פריי 3 Comment on חסר בית זכה במיליון וחצי ש"ח והעלה את הוריו ממרוקו

    דרמה אנושית נוגעת ללב: הבן שעזב את הוריו ועלה לארץ, האמא שנפטרה מהצער, נסיבות החיים שהפכו אותו לחסר בית והזכייה הגדולה בטוטו • סיפורו המרגש של חסר הבית מאילת

    צילום: Abir Sultan / Flash 90
    "עכשיו אני האדם המאושר בעולם", הוא אמר, סוף סוף אוכל ללכת לבית הקברות, לשפוך את הלב ולבקש מחילה מהוריי"
    10:23
    13.05.24
    קובי פינקלר No Comments on חיילים נפצעו בינוני וקל בירי לעבר יפתח בצפון | מתעדכן

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    רבים מאיתנו רוקמים בסתר לבם חלומות ורודים ומתוקים, ליום בו נזכה בסכום הגון בלוטו. סביר להניח שמעט מבין החלומות הורודים עוסק בבזבוז הכסף על הוצאות קבורה וסידורי הלוויה.

    אך כזה הוא סיפורו המדהים של ז'אק אוחיון, תושב אילת חסר דיור, שזכה שנה שעברה במיליון וחצי שקלים בטוטו. בכסף שקיבל, הוא בחר להגשים את חלומו: להעלות את עצמות אביו ואמו ממרוקו לקבורה באילת.

    על פי הפרסום ב – ynet, אוחיון (68) עזב את קזבלן כשהיה בן 15, ועלה לארץ. הוא הותיר מאחוריו הורים וארבעת אחים ואחיות. עד היום רודפת אחריו דמותה של אמו, עומדת ומתחננת בפניו, רגע לפני שעזב: "דע לך, אם תסע – תגרום לי למות".

    ואכן, כעבור כמה חודשים התבשר במכתב שהגיע לקיבוץ בו שהה, כי אמו נפטרה. שנים לאחר מכן, כשהתאחד עם משפחתו לאחר שנות נתק, התברר לו כי גם אביו כבר אינו בין החיים.

    גורמים באוהל למחוסרי דיור באילת, סיפרו לכתב אלישע רייכר כי כבר בבוקר הזכייה, המשאלה הראשונה שהביע אוחיון הייתה להעלות את עצמות אביו ואמו לישראל.

    אמש התממש החלום הגדול. בנתב"ג נחתו ארונות הקבורה ממרוקו, לקראת הלוויה שתיערך היום בארבע אחה"צ. "עכשיו אני האדם המאושר בעולם", הוא אמר, סוף סוף אוכל ללכת לבית הקברות, לשפוך את הלב ולבקש מחילה מהוריי".



    3 תגובות

    מיין תגובות